16.1 C
București
joi, 1 octombrie

Ghid Google Adwords România 2020

Astăzi vă vom arăta cum  puteți optimiza campania de Google AdWords – astfel încât campaniile și anunțurile dvs. să convertească și să aducă cantități masive de trafic pe site-ul dvs. web fără a arde niciun ban.

În calitate de operator de site web, aveți de ales: Cum conduc traficul către site-ul meu web? Cu  SEO sau Search Engine Ads ?

Ca agenție de marketing , ne punem această întrebare in fiecare zi. În plus față de măsurile SEO, Google Ads este foarte des mijlocul pe care îl alegem pentru generarea de trafic rapid – până când site-ul web are suficienți vizitatori pe site prin căutare organică.

Daca SEO consumă prea mult timp pentru dvs. – ați ales Google AdWords ca sursă de trafic ?

Dar campaniile dvs. nu se lansează și anunțurile nu se convertesc?

Citiți cu atenție cele 7 sfaturi strălucitoare pentru optimizarea campaniilor dvs. AdWords și implementați-le. Trafic garantat!

Sunteți gata?

Sa mergem mai departe!

Structura unui cont de Google AdWords

Pentru toți cei care tocmai încep să utilizeze AdWords, avem câteva elemente de bază. A doua jumătate a ghidului este vorba despre metode avansate de creștere ratei de clic a anunțurilor .

Google a stabilit o structură relativ simplă atunci când a creat interfața AdWords

Campanii

Grupuri & cuvinte cheie

Anunturile

Să aruncăm o privire mai atentă la fiecare punct individual.

Campanii de Google AdWords

Campaniile AdWords se află în partea de sus a arborelui ierarhic Google. Aici determinați cât buget doriți să cheltuiți pentru publicitatea dvs. în căutarea Google. De asemenea, puteți defini:

Caracteristici demografice – Aici este posibil să ne concentrăm pe grupele de vârstă. Deoarece nu toți agenții de publicitate au același public țintă, un filtru excelent pentru a evita clicurile inutile pe reclame – și, prin urmare, costurile.

Orele publicității – ar trebui să indicați aici în ce zile și la ce ore doriți ca Google să facă publicitate. Cu siguranță ați cercetat bine grupul dvs. țintă – ați creat o persoană de cumpărător – și, prin urmare, știți când este activ pe internet.

Locații – Deoarece face diferența dacă doriți să treceți la anumite țări, orașe sau orașe, ar trebui să luați în considerare și această opțiune. Acest filtru vă ajută, de asemenea, să provocați clicuri inutile și să vă pierdeți bugetul.

Dispozitive – Nu trebuie să uitați că AdWords vă oferă opțiunea de a afișa reclame special pentru utilizatorii de computere, smartphone-uri sau tablete. O caracteristică interesantă. Mai ales când luați în considerare faptul că tot mai mulți utilizatori folosesc dispozitivul mobil pentru a căuta pe Internet. Potrivit unui studiu actual al organizației ÖWA (Austrian Web Analysis), atunci când se utilizează motoare de căutare, dispozitivele mobile sunt deja la 93,5% din cautari.

Bugetul Google AdWords – Fiți clar cu privire la cât buget doriți să cheltuiți pentru campania dvs. Google AdWords. De asemenea, rețineți că bugetul trebuie dat pe zi!

Acum că ați colectat și introdus cu succes datele marginale ale campaniilor dvs., ar trebui să vă gândiți la grupurile de anunțuri pe care doriți să le promovați. Înainte de aceasta, aș dori să analizez modul în care ar trebui să vă optimizați cel mai bine campaniile Google AdWords în funcție de bugetul disponibil.

(P) Daca ai nevoie de un site web performant care sa iti aduca noi clienti te putem ajuta cu servicii profesionale de web design.

Buget redus vs. Buget ridicat – Care este mai bun?

În principiu, diferențiem două tipuri diferite de campanii Google AdWords:

Campanii cu buget redus

Campanii cu buget ridicat

Indiferent de bugetul pe care îl planificați pentru publicitate, acesta depinde întotdeauna de industrie și de nișă. Asta înseamnă că industriile mai puternic reclamate necesită mai mult buget publicitar decât industriile mai puțin publicitate.

În cel mai rău caz, AdWords poate fi o groapă fără fund și, în cel mai bun caz, oala cu aur de la capătul curcubeului. Acest lucru se aplică atât campaniilor cu buget redus, cât și campaniilor cu buget ridicat. Prin urmare, planificați în avans câți bani doriți să cheltuiți pentru AdWords.

Campanii cu buget redus

Campaniile cu buget redus nu sunt mai puțin reușite decât campaniile cu buget ridicat – dar ar trebui să abordați problema cu mai multă atenție și în mod deliberat.

Mai întâi, proiectați o campanie și împărțiți-o într-un grup suficient de mare de grupuri de anunțuri. Aici trebuie să încercați întotdeauna 2-3 afișaje diferite în scopul testării A / B.

Pentru campaniile cu buget redus, este recomandabil să adăugați între 5-20 de cuvinte cheie similare (la grupul de anunțuri).

Campanii cu buget ridicat

Abordarea este similară pentru campaniile cu buget ridicat. Totuși, aici ar trebui să plasați mult mai multe grupuri de anunțuri cu câte 2-3 anunțuri.

Motivul este că fiecărui grup de anunțuri i se atribuie un singur cuvânt cheie.

În acest fel, puteți afla mult mai bine ce cuvânt cheie funcționează mai bine cu ce anunț și astfel, în cele din urmă, plasați campanii AdWords mult mai bine optimizate.

Această metodă este foarte eficientă în majoritatea cazurilor, dar necesită, de asemenea, mai mult capital.

Sfatul nostru:

„Lucrați cu bugetul pe care îl aveți și profitați la maximum de el, deoarece din experiența mea există un potențial publicitar enorm în ambele tipuri de campanii Google AdWords.”

Grupuri de anunțuri Google AdWords

După ce ați creat campania, veți fi redirecționat pentru a crea un grup de anunțuri.

Google o descrie astfel:

Un grup de anunțuri  este unul sau mai multe anunțuri care au aceleași cuvinte cheie atribuite. Setați o ofertă de preț care se aplică atunci când un anunț este declanșat de cuvintele cheie dintr-un grup de anunțuri. Aceasta este cunoscută sub numele de  sumă licitată cost-pe-clic (CPC)  . De asemenea, puteți defini sume licitate pentru cuvinte cheie individuale dintr-un grup de anunțuri. Utilizați grupuri de anunțuri pentru a vă organiza anunțurile în jurul unei teme comune, cum ar fi: B. Tipul produsului sau serviciului promovat.

Structurați grupuri de anunțuri pe baza unor subiecte similare

Unii își structurează grupurile de anunțuri pentru a se potrivi cu secțiunile sau categoriile site-ului lor. Un magazin online ar putea arăta astfel, de exemplu:

Să presupunem că vindeți pantofi. Încălțăminte pentru femei, pentru bărbați, pentru copii.

Configurați un grup de anunturi pentru fiecare categorie in parte.

Fiecare grup de anunțuri din campanie include o listă de cuvinte cheie (anunțuri) axate pe un produs oferit. Cuvintele cheie din fiecare grup de anunțuri îi spun Google să afișeze anunțuri pentru acele produse numai pe site-uri web sau în interogările de căutare relevante pentru acestea.

Vă vom arăta o metodă mai eficientă și mai profitabilă mai târziu în sfaturi.

Anunțuri in Google AdWords

Pentru a proiecta bine un anunț Google AdWords, acesta are nevoie de următoarele:

Pagina de destinație potrivită

Un titlu de anunț semnificativ care conține cuvântul cheie focus

O cale de afișare care arată organic și credibil și conține, de asemenea, cuvântul cheie

O descriere care conține cuvântul cheie principal

De asemenea, trebuie să vă asigurați că utilizați și extensiile de anunțuri Google și sitelinkurile , deoarece toate aceste puncte conduc la o calitate mai bună a anunțurilor. Cu cât este mai mare calitatea, cu atât este mai probabil să fie plasat mai sus în căutarea Google pentru mai puțini bani.

Un lucru trebuie să fie, de asemenea, clar – oricine conduce Google AdWords încearcă să vândă căutătorului clicul pe anunțul său. Dacă utilizatorul a dat clic pe anunțul dvs., acesta trebuie să își găsească și drumul în jurul site-ului dvs. web. Asigurați-vă că site-ul dvs. web este clar structurat.

Recomandam testarea continuă A / B atunci când plasați anunțurile . Asta înseamnă că, dacă afișajul A oferă rezultate mai bune decât afișajul B, atunci opresc afișajul B și pornesc un nou afișaj C, care este structurat într-un mod similar cu afișajul A.

Prin această abordare, afișajul optim este atins mai devreme sau mai târziu.

Provocarea pe care trebuie să o confruntați cu un anunț Google: trebuie să puneți cuvântul cheie , beneficiul pentru clienții dvs., dacă este posibil și tematic adecvat ( cuvinte cheie LSI ) și un CTA (îndemn la acțiune) în doar 3 rânduri .

Asta reprezintă:

Titlu (25 de caractere)

Linia 1 (35 de caractere) și

Linia 2 (35 de caractere)

Alta metoda de optimizare: de ce trebuie inclus cuvântul cheie în textul publicitar

Este vorba despre banii dumneavoastra!

Google are ceea ce este cunoscut sub numele de CTR (rata de clic). Aceasta este o valoare care arată numărul de clicuri pe anunțul dvs. AdWords în raport cu numărul total de afișări. Dacă anunțul dvs. este afișat de 100 de ori și faceți clic o dată, rata de clic este de 1%.

Și acum vine explicatia:

Cu cât este mai mare CTR-ul dvs., cu atât vor fi mai ieftine anunțurile și cu atât veți apărea pe pagina cu rezultatele căutării.

E bine de stiut.

Dar cum creșteți rata de clic?

Prin difuzarea de reclame perfect optimizate. Optimizat astfel încât utilizatorii să facă clic pe el.

Și când dau clic pe anunțul dvs.? Când își dau seama că sunt relevante pentru interogarea de căutare.

Când sunt relevante pentru interogarea de căutare? Dacă este inclus cel puțin cuvântul cheie.

Logic. Corect?

Sigur, există și alți factori. Dar nimic nu funcționează fără un cuvânt cheie.

Deoarece calitatea publicității joacă un rol major pentru Google Ads în toate acestea, un factor de calitate (QF – cunoscut și sub numele de Scor de calitate [QS]) este, de asemenea, inclus peste tot.

Acest factor de calitate este acum atât de puternic încât agenții de publicitate cu un rating de calitate ridicat sunt foarte preferați. Acest lucru merge atât de departe încât reclamele de la agenții de publicitate de înaltă calitate sunt afișate cu o ofertă maximă scăzută față de reclamele de la agenții de publicitate de calitate mai slabă. Calitatea bate licitatia in mod constant!

Pentru fiecare cuvânt cheie pe care doriți să faceți publicitate, este atribuit un factor de calitate între 1 (rău) și 10 (foarte bun) . Puteți vedea acest Scor de Calitate în contul dvs. Google Ads lângă fiecare cuvânt cheie. Pentru a face acest lucru, trebuie însă să introduceți mai întâi informațiile despre factorul de calitate ca coloane suplimentare în tabel utilizând funcția „Ajustare coloane”:

Sfaturi pentru un scor de calitate ridicat in Google Ads

Patru criterii contribuie la obținerea unui scor de calitate Google Ads ridicat:

Faceți publicitate numai cu cuvinte cheie care corespund companiei dvs., serviciilor și produselor dvs. 100% – și numai în regiunea geografică corespunzătoare.

Utilizați text publicitar care stârnește curiozitatea utilizatorilor Google și le oferă beneficii reale. Repetați cuvintele cheie pe care doriți să le promovați în copia anunțului.

Conectați-vă întotdeauna reclamele cu subpaginile care corespund 100% din site-ul dvs. – pagina de pornire a site-ului dvs. web este foarte rar „pagina de destinație” corectă.

Includeți extensii la anunțuri în anunțurile text. Numărul de telefon, linkuri suplimentare, liste cu USP-uri și bunuri sau servicii, precum și prețurile pot fi stocate. Cu cât sunt mai multe extensii de anunțuri disponibile, cu atât vor avea mai multă expunere anunțurile dvs.

Anunțuri adaptabile în Rețeaua de căutare în locul anunțurilor text clasice Google Ads

Din 2018, sistemul Google Ads a oferit o alternativă dinamică la anunțurile text clasice . În loc de a combina anumite titluri și linii de text într-un singur anunț text, anunțul de căutare receptivă lasă combinarea în sistemul Google Ads.

Anunțul de căutare receptiv funcționează ca un depozit , un spațiu de stocare pentru titluri și linii de text. Pot fi stocate până la 15 titluri și până la 4 linii de text (descrieri). Atunci când difuzează reclame, Google le combină în moduri foarte diferite. Obiectiv: Sunt determinate cele mai eficiente combinații.

7 sfaturi pentru completarea unui anunț de căutare adaptabil  pentru grupurile dvs. de anunțuri Google Ads:

Amintiți-vă întotdeauna că titlurile și descrierile pot apărea în orice ordine . Prin urmare, frazele text stocate nu trebuie să se bazeze neapărat unul pe celălalt în ceea ce privește conținutul.

Cu toate acestea, formulați primele trei titluri exact ca și cum ar apărea împreună în anunțul dvs. Google Ads.

Răspândiți cuvintele cheie ale grupului de anunțuri în titlurile anunțului cu căutare adaptabilă. Faceți ca textul titlului să fie foarte relevant pentru cuvintele cheie pe care le vizați anunțul.

Creați cât mai multe titluri diferite posibil. Cu cât introduceți mai multe titluri în anunțul de căutare adaptabil, cu atât sunt disponibile mai multe opțiuni de combinație. Ideea: toate argumentele pot fi puse împreună pentru a face reclame relevante. Combinațiile cu performanțe ridicate sunt redate mai des.

În titlurile și descrierile anunțului adaptabil în rețeaua de căutare, menționați meritele produsului sau serviciului dvs. Explicați la ce probleme oferiți o soluție sau indicați opțiunile dvs. de expediere.

De asemenea, creați titluri cu diferite texte de îndemn .

Utilizați sfaturile pe care vi le oferă sistemul Google Ads atunci când configurați anunțuri adaptabile în rețeaua de căutare în secțiunea „ Eficacitatea anunțurilor ”.

Atâta timp cât anunțurile responsive din căutare sunt (încă) oferite ca funcție BETA pentru agenții de publicitate Google Ads, nu vă bazați exclusiv pe acest format. Utilizați două anunțuri text clasice și un anunț de căutare adaptabil pentru fiecare grup de anunțuri !

Afla mai multe pe www.flaviusnoja.ro

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW